امور زیربناییراه و ساختمان

حمل و نقل ریلی در شرایط بحران، جایگزین مسیرهای جاده‌ای و هوایی شد

معاون مسافری راه آهن با بیان اینکه با تلاش کارکنان راه آهن تمام مسیرهای ریلی باز بوده، گفت که در ۴٨ساعت بحرانی اقداماتی انجام شد و نسبت به تشکیل بحران اقدام کردیم و ستاد مناطق تشکیل شد. همچنین نسبت به برف روبی اقدام شد تا اختلالی در حرکت نداشته باشیم.

همچنین بخوانید

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به گرگان، در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو و قطعات یدکی گرگان نمایندگی ایرتویا با جدیدترین خودروهای تویوتا در این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

جلالی نماینده ایرتویا در استان گلستان در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به استقبال مردم از غرفه این نمایندگی گفت: در بین خودروهای وارداتی تویوتا بیشترین فروش را در این استان دارد به طوری که اکنون با کمبود خودرو مواجه هستیم.

وی ادامه داد: این درحالی است که مطابق قوانین جدید خودروهای بالای ۴۰ هزار دلار دیگر اجازه ورود به کشور را ندارند اما هنوز دو کابین‌های هایلوکس طرفداران زیادی دارد.

جلالی در خصوص خدمات پس از فروش تویوتا در استان گلستان گفت: در مدت دو سالی که ما نماینده ایرتویا در این استان هستیم فقط دو خودرو بابت ایراد فنی به مراجعه کرده‌اند و باقی برای سرویس‌های ماهیانه به تعمیرگاه مراجعه می‌کنند این درحالی است که فقط در سال گذشته ما ۳۶۵ دستگاه به مشتریان تحویل دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به تعرفه‌های جدید و بسته بودن ۶ ماهه سایت ثبت سفارش امسال این عدد کمتر خواهد شد.

نماینده ایرتویا افزود: در حال حاضر قطعات یدکی پر مصرف انواع مدل‌های تویوتا موجود است اما اگر قطعه‌ای موجود نبود، ظرف ۴۸ ساعت از تهران فرستاده می شود و اگر در تهران نیز آن قطعه وجود نداشت ظرف چهار روز از دبی به استان می‌رسد.

جلالی با اشاره به بالا رفتن قیمت خودرو به مدیران ایرتویا پیشنهاد داد که میزان تسهیلات پرداختی به مشتریان را افزایش دهد.

مسیرحسن موسوی، معاون مسافری راه آهن نیز با بیان اینکه با تلاش کارکنان راه آهن تمام مسیرهای ریلی باز بوده، گفت: در ۴٨ساعت بحرانی اقداماتی انجام شد و نسبت به تشکیل بحران اقدام کردیم و ستاد مناطق تشکیل شد. همچنین نسبت به برف روبی اقدام شد تا اختلالی در حرکت نداشته باشیم.

وی افزود: وضعیت مسیر قطارها را بررسی می‌کردیم و در صورت تاخیر قطار از طریق ارسال پیامک به مسافران اطلاع می‌دادیم.

موسوی ادامه داد: همه واگن‌های مسافری به بخش غیر دولتی واگذار شده و تمام مسولان در این روزها در ایستگاه‌ها در بین مردم حضور داشتند و ۴٣٢ قطار مسافری داشتیم که ١۴٠ هزار مسافر اقدام کردند.

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه قطار جایگزین حمل و نقل جاده‌ای و هواپیمایی شد، گفت: مسافران در راه مانده رایگان جا‌به‌جا شدند.

وی در پایان گفت: واگن های ذخیره را به برخی از قطارهای مسافری اضافه کردیم و سعی کردیم به تمام تقاضاهای موجود در ۴٨ ساعت بحرانی خدمات ارائه کنیم.

 

 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا