بانکبانک و بیمه

درخشش سامانه خانه پارسیان در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر

در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایران ، سامانه خانه پارسیان بانک پارسیان از میان شانزده محصول برترایرانی معرفی شده، مورد تقدیر ویژه کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی که با همکاری و تلاش دانشگاه صنعتی شریف و حمایت ستاد توسعه فرهنگ، علم و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پژوهشکده سیاست گذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت آموزش و پژوهش وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد، سامانه خانه پارسیان مورد تقدیر ویژه کمیته ارزیابی تخصصی قرار گرفت.

این سامانه خدمتی نوین و هوشمند در صنعت بانکداری کشور بوده که از آن برای فعال سازی و غیرفعال سازی خدمات الکترونیک بهره برداری می شود. از امکانات این سامانه فعال سازی و دریافت رمز ورود و رمزدوم درگاه های غیرحضوری و غیرفعال سازی آنها، فعال سازی رمز یک بارمصرف با بهره برداری از تارنمای بانک و بدون نیاز به مراجعه به شعبه است، که با تکیه بر امنیت بسیاربالا و تکنولوژی هوشمندانه آن، آسودگی خاطرمشتریان وکاهش رفت و آمدهای غیرضروری را به همراه خواهد داشت.

لازم به ذکر است که هدف این جشنواره علاوه بر فرهنگ سازی برای استفاده از محصولات نوآور ایرانی، تشویق تولید محصولات دانش بنیان و کاربردی، شناسایی محصولات برترو  با کیفیت تر، و معرفی آنها  است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا