بانکبانک و بیمه

ارتقا سودآوری برنامه کلان بانک مهر اقتصاد


معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان بوشهر، ارتقا سودآوری و بهره وری را از برنامه های کلان بانک دانست.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، جعفر صفایی مزید – معاون طرح و توسعه بانک – در این نشست حمایت از تولیدات داخلی را از سیاست های کلان بانک عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، جا دارد تا همه دست اندرکاران با هم افزایی و همدلی زمینه های لازم را برای تحقق این مهم  فراهم کنند .

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد با برنامه ریزی صحیح، گام های بسیار مؤثری در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی برداشته، گفت: اقتصاد از جمله موارد مهمی است که باید برای حفظ و تقویت آن، تلاشی همه جانبه صورت گیرد چرا که دشمنان این کشور تمام توان خود را برای ضربه زدن به این حوزه به کار بسته اند .
معاون طرح و توسعه بانک با بیان این که ارتقا سودآوری و بهره وری بر مبنای ارزش های انسانی از سیاست های کلان بانک است، اذعان داشت: با اجرای این قبیل طرح ها می توانیم به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده نزدیک تر شویم .
صفایی مزید از اجرای موفق طرح ارتقاء سودآوری در بانک خبر داد و ابراز داشت: ارتقاء وضعیت معیشت همکاران، طرح تقویت صندوق سلامت، صندوق تأمین آتیه از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد تحول در عدالت سازمانی در بانک انجام شده است .
وی نقش کارکنان در تحقق برنامه های اصلی بانک را مهم دانست و تصریح کرد: ان شاء ا… با یاری خداوند متعال و همراهی تمامی کارکنان، این استان در تحقق برنامه های اصلی بانک موفق باشد .
در ادامه، عبدالرحیم دشمن زیاری- رئیس اداره امور شعب بوشهر- گزارشی از عملکرد استان در راستای طرح ارتقاء سود آوری ارائه کرد و گفت: امیدواریم  با کمک پروردگار متعال و همکاری کارکنان بتوانیم موفقیت های بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا