انرژی

بی‌اطلاعی مجموعه وزارت نفت از آتش‌سوزی مخزن مواد نفتی در بندرعباس

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس در حالی از آتش‌سوزی مخزن مواد نفتی در بندرعباس خبر داده که مجموعه وزارت نفت از این حادثه بی اطلاع است.

به گزارش آرمان اقتصادی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس دقایقی پیش از بروز آتش‌سوزی در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس خبر داد.

به گفته ‌امینی زاده، دقایقی پیش  در یکی از مخازن ذخیره مواد نفتی وابسته به کارخانه تولید قیر در غرب بندرعباس آتش سوزی رخ داده است، متأسفانه در این حادثه سه نفر جان باختند و حال دو مصدوم حادثه وخیم است. آتش‌نشانان در حال خاموش کردن آتش هستند.

همچنین بخوانید

همچنین دوستی، عضو هیات‌مدیره انجمن قیر استان بندرعباس نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این آتش‌سوزی در یکی از مخازن شرکت وابسته به کارخانه تولید قیر رخ داده که وظیفه آن گرم کردن تانکرهای حامل قیر است.

خبرنگار ایسنا برای پیگیری این خبر با بخشهای مربوطه از جمله وزارت نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و فرآورده‌های نفتی تماس گرفت با این حال آنها یا از این موضوع اعلام بی‌اطلاعی کردند و یا به این تماس پاسخ ندادند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا