بین الملل

صادرات نفت ایران به اسار اویل هند ۲ برابر شد

صادرات نفت ایران به اسار اویل هند در ماه دسامبر سال گذشته میلادی با رسیدن به بیش از ۱۳۹ هزار بشکه در روز، ۲ برابر رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، مرکز اطلاعات ردیابی کشتی ها در توماسون رویترز اعلام کرد که واردات نفت پالایشگاه خصوصی اسار اویل هند در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی از ایران به ۱۳۹ هزار و ۴۰۰ بشکه در روز رسید و تقریبا در مقایسه با ماه قبل از آن حاکی از رشد ۲ برابری است.

صادرات نفت ایران به اسار اویل در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶.۵ درصد افزایش نشان می دهد. در سال ۲۰۱۷ میلادی شرکت اسار اویل در مجموع تقریبا ۲۱ درصد نفت کمتری از ایران به نسبت سال قبل خریداری کرد و رقم ثبت شده برای صادرات نفت ایران به اسار اویل در سال گذشته میلادی بطور میانگین ۱۳۴ هزار بشکه در روز است.

همچنین بخوانید

البته شرکت روس نفت روسیه و شرکای آن از جمله ترافیگورا و صندوق یو سی پی روسیه در ماه اوت سال گذشته میلادی قرار داد تصاحب ۹۸.۳ درصد از سهام اسار اویل هند را به قیمت ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار به امضاء رساندند و اکنون این کنسرسیوم در آسیا آماده تامین بازار جدید نفتی خود است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا