صنعت، معدن، تجارت

مراسم باشکوه رونمایی از خودروی رکستون G4 برگزار شد

طی مراسمی ویژه، شرکت رامک خودرو از خودروی لوکس، شاسی بلند و جدید شرکت ساینگ یانگ کره‌جنوبی به‌نام رکستون G4 رونمایی کرد.

به گزارش بازرگانی آرمان اقتصادی، مراسم رونمایی از خوردوی رکستون G4 (SsangYong Rexton G4)، خودرو شاسی بلندی که توسط شرکت رامک خودرو نماینده شرکت سانگ یانگ کره‌جنوبی در ایران، در حضور سفیر کره‌جنوبی، مدیران شرکت رامک خودرو، مدیران شرکت‌های خودروسازی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که اجرای آن را احسان کرمی برعهده داشت، کلیپی برای ادای احترام به جان‌باختگان کشتی سانچی که توسط شرکت رامک خودرو آماده شده بود، پخش شد.

همچنین بخوانید

سپس علی عزیزی مدیرعامل شرکت رامک خودرو، ضمن خیرمقدم به حاضران در این مراسم گفت: خداراشاکرم موفقیتی دیگر برای گروه جوان رامک بدست آمد و محصولی با قابلیت بالا که برای بازار خودرویی کشور سورپرایز محسوب می‌شود، بزودی وارد بازار می‌شود.

وی افزود: در این ۱۰ سال شرکت رامک خودرو در بخش‌های بازرگانی، تولید و خدمات پس از فروش عملکرد خوبی داشته و لقب برترین نماینده سانگ یانگ در سطح جهان را به خد اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت رامک خودرو، در ادامه رکستون G4 را خوردویی خاص و بدون رقیب عنوان کرد.

عزیزی همچنین با اشاره به اینکه این شرکت بالاترین رشد رضایت مشتری را داشته است، گفت: به خاطر مشکلات ماه‌های اخیر به‌دلیل بسته بودن سامانه ثبت سفارش که باعث تاخیر در تحویل در موعد مقرر خودروها شد، صمیمانه از مشتریان خودروهای شرکت رامک خودرو عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم هرچه زودتر به تعهدات‌مان عمل کرده و این تاخیرها را جبران کنیم.

در ادامه آقای سفیر کره‌جنوبی در ایران برای حاضران صحبت کرد. وی ابتدا با زبان فارسی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه تلخ کشتی سانچی، گفت: ورود یک خودروی باکیفیت دیگر کره‌ای توسط رامک خودرو را به ایران تبریک و برای این شرکت آرزوی موفقیت دارم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این مسائل به تعاملات و همکاری‌های بیشتر دو کشور در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی کمک کند، اظهار کرد: شرکت سانگ یانگ در دهه ۸۰ فعالیت خود را با شعار «کره‌ای می‌تواند» آغاز کرد که این با تکیه بر این شعار حماسی، بازار را در اختیار گرفت.

سفیر کره‌جنوبی در ایران با اشاره به کیفیت بالای خودروی رکستون G4 و موفقیت بزرگی که این خودرو در بازارهای جهانی به همراه داشته، یادآور شد:  مزیت‌های بالای رکستون G4 در کنار خدمات پس از فروش شرکت خودرو، مزید بر علت موفقیت این خودرو در بازار ایران می‌شود.

نماینده این کشور شرق آسیا در پایان ابراز امیدواری کرد بزودی شرکت رامک خودرو هم در تولید خودروهای باکیفیت اقدام‌های برجسته‌ای انجام داده و روزی خودروهای این شرکت به کشور کره‌جنوبی‌ و دیگر کشورها صادر شود.

از نکات قابل توجه دیگر این مراسم که یک رونمایی متفاوت و هنرمندانه در فضایی کلاسیک و همراه با آیتم‌هایی جذاب و تلفیقی از هنر مدرن و بیانی کلاسیک بود و  یکی از خاص‌ترین مراسم رونمایی‌ها از خودرو در ایران به‌شمار می‌آمد، می‌توان به اجرای چند موسیقی بی‌کلام توسط یکی از گروه‌های موسیقی، پخش کلیب مهیج و دیدنی از نبرد رکستون G4 با کویر و هنرنمایی امیر تاجیک در بخش پایانی اشاره کرد.

برپایه این گزارش، خودرو رکستون G4 در مقایسه با رقبای خود از نظر اندازه، ابعاد بزرگ‌تر و از جهت فنی، قدرت بیشتری نسبت به دو خودروی سانتافه و سورنتو دارد، خودرویی مناسبی برای آفرود محسوب شده و پیش بینی می‌شود که در بازار با استقبال مناسبی روبه‌رو شود.

رکستون دارای شاسی مستقل است و این اولین قدم برای یدک کشیدن نام « شاسی بلند» است. امکانات ایمنی و آپشن‌های حرکتی این خودرو، رکستون را از سایر رقبا ممتاز می‌سازد. همچنین به دلیل عایق بندی خوب آن، ضریب نفوذ صدا به داخل کابین بسیار پایین است. از سوی دیگر این خودرو در حالت عادی دیفرانسیل عقب است که البته رانندگان می‌توانند آن را به سیستم چهار چرخ محرک سبک یا سنگین تغییر دهند.

همچنین رکستون G4 دارای یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم (GDI) با قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است و از یک گیرباکس ۷ سرعته اتوماتیک بهره می برد. رکستون جدید  به لطف فاصله محوری ۲۸۶۵ میلی‌متری، کابینی کاملا جادار و بزرگ دارد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا