بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آپ؛ اپلیکیشنی برای تمام فصول

با گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند، بانکداری الکترونیک مفهومی دیگر پیدا کرد و استفاده از خدمات الکترونیکی شکل متفاوتی به خود گرفت. تحول در صنعت اسمارت فون‌ها همزمان بود با تولد اپلیکیشن‌هایی که ارایه کننده خدمات مالی متنوع هستند. اپلیکیشن‌هایی که امروزه از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در سه سال گذشته و در صنعت پرداخت ایران، اپلیکیشن آپ به‌عنوان یکی از محصولات شرکت آسان پرداخت پرشین، با اقبال گسترده‌ای از سوی عموم مردم روبرو شده است.

اپلیکیشنی که یکه‌تاز پرداخت موبایلی کشور به‌شمار می‌رود و با توجه به تنوع خدماتی که ارائه می‌کند کامل‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ حوزه خدمات مالی کشور به‌شمار می‌رود. این اپلیکیشن با توجه به خدمات و سرویس‌هایی که به کاربران ارائه کرده توانسته جای خود را در گوشی بیش از ۱۳میلیون کاربر ایرانی با روزانه بیش از یک میلیون تراکنش باز کند و به یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌های کشور تبدیل شود.

همچنین بخوانید

از مهم­ترین عوامل موفقیت و محبوبیت آپ در صنعت فناوری اطلاعات و در میان کاربران، سادگی رابط کاربری برای عموم مردم، تنوع و خلاقیت و تطابق خدمات مناسب با نیازهای کاربران است و آسان پرداخت همواره در تلاش است تا ایده‌­ها و محصولات جدید طراحی و عرضه کند.

آسان پرداخت پرشین با شعار؛ «اپلیکیشن آپ، اپلیکیشنی آسان برای زندگی آسان» همواره تلاش می‌کند خدمات نوین پرداخت را در بستر اپلیکیشن آپ ارائه کند که نیازهای طیف متنوعی از جامعه را برطرف کند. خدماتی که با اپلیکیشن آپ ۲۴ ساعت شبانه‌روز در اختیار کاربر است، سفرهای درون شهری اضافی را حذف می‌کند، درکاهش آلودگی هوا کمک بسزایی می‌­کند، به حذف هزینه‌های چاپ اسکناس کمک می‌کند، کاغذ را از چرخه پرداخت حذف می‌کند و به تبع آن در خدمت محیط زیست است.

این خدمات که از آن‌ها می‌توان به‌عنوان راه حل‌هایی آسان برای حل مسائل روزمره در حوزه پرداخت نام برد، شامل؛ سرویس کارت­‌به­‌کارت از مبدا ۱۰ها بانک، پرداخت بدون کارت (تله­‌پرداز)، کیف پول، خرید بلیت قطار، بیمه‌نامه‌­های شخص ثالث اتومبیل، مسافرتی خارج از کشور، آتش‌سوزی مسکونی، آتش‌سوزی طرح اصناف، حوادث انفرادی، حوادث سفر داخل کشور، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری تمامی اپراتورها، خرید و تمدید انواع سرویس اینترنت، واریز وجه به حساب موسسات، سازمان‌ها و نهادهای خیریه و … است.

گفتنی است این اپلیکیشن خدمات متنوع دیگری از قبیل مدیریت کارت‌­های بانکی، پرداخت قبض‌ها با بارکدخوان، امکان تکرار و مدیریت تراکنش­‌ها و… را نیز در بالاترین سطح امنیت و سهولت به کاربران ارائه داده و در حال راه اندازی سرویس‌­های جدید جهت تسهیل پرداخت‌­های روزانه میلیون‌­ها کاربر آپ است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت app.733.ir یا ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۷۳۳ جهت دریافت لینک دانلود نسخه‌های اندروید و IOS اپلیکیشن یا مراجعه به اپ استورهای اندروید مثل کافه بازار، مایکت و … اپلیکیشن آپ را دریافت و نصب کنند.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا