بانک و بیمهطلا و ارز

تغییزات نرخ ارزو سکه در بازار

صرافان ارز و سکه روز پنجشنبه هر دلار آمریکا را با ۵۴ ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز – چهارشنبه – ۴۳ هزار و ۸۴۹ ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با ۵۰ هزار ریال افزایش بها به مبلغ ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروختند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایرنا، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با افزایش ۱۸۰ ریالی نسبت به دیروز به ۵۳ هزار و ۹۳۰ ریال رسید. همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۶۱ هزار و ۵۴۰ ریال داد و ستد شد که حاکی از افزایش ۴۸۰ ریالی قیمت آن است.

همچنین بخوانید

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز نرخ هر دلار را ۴۴ هزار و ۶۸۰ ریال و هر یورو را ۵۵ هزار و ۸۰۰ ریال اعلام کرد.

بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز تا لحظه انتشار این خبر هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به چهارشنبه، ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال معامله شد. همچنین هر نیم سکه با افزایش ۲۵ هزار ریالی، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار ریال به فروش رفت. هر قطعه ربع سکه طلا نیز با ۲۰ هزار ریال افزایش، چهار میلیون و ۲۶۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با ۴۰ هزار ریال کاهش قیمت دو میلیون و ۸۰۰ هزار ریال داد و ستد شد.

اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۹ دلار و ۵۰ سنت کاهش قیمت در مقایسه با دیروز، یک هزار و ۳۲۷ دلار و ۸۱ سنت اعلام کرد.

همچنین این اتحادیه قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۷۰ ریال اعلام کرد که در مقایسه با چهارشنبه هزار و ۱۶۰ ریال افزایش داشته است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا