بورسبورس اوراق

شرایط ادامه سفارش گیری در نماد معاملاتی آکنتور۲

لازم به ذکر است کارگزاران می بایست دسترسی مشتریان برخط را مسدود کنند.هر گونه مسئولیت ناشی از عدم مسدود بودن دسترسی مشتریان برخط هر کارگزاری بر عهده آن کارگزاری و مدیر معاملات بر خط خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،  مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی ارسال پیامی به اطلاع تمامی فعالان بازار رساند که با توجه به تقاضای برخی کارگزاران مبنی بر عدم ارسال سفارشات فروش مشتریان حقیقی در روز معاملاتی قبل و پیرو اطلاعیه های قبلی معاونت بازار، نماد معاملاتی شرکت کنتورسازی ایران (آکنتور۲) جهت خرید سهم از اشخاص حقیقی دارنده سهام شرکت فوق از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۳:۳۰ آماده ورود سفارش باشند.

بر اساس این اطلاعیه ورود سفارش ها باید در نماد آکنتور۲ به قیمت ۲۱،۰۷۵ریال باشد. همچنین ارسال سفارش فروش باید از نظر اعتبار زمانی، به صورت معتبر تا لغو باشد و از ورود سفارش بااعتبار روز خودداری شود. خرید بر اساس اولویت زمانی انجام می شود و ورود سفارش ها صرفا از طریق ایستگاههای معاملاتی انجام می شود. لازم به ذکر است کارگزاران باید دسترسی مشتریان برخط را مسدود کنند.

هر گونه مسئولیت ناشی از عدم مسدود بودن دسترسی مشتریان برخط هر کارگزاری بر عهده آن کارگزاری و مدیر معاملات بر خط خواهد بود. ارسال سفارش فقط باید تنها برای مشتریان حقیقی انجام شود که نسبت به ارائه دستور فروش و تکمیل تعهدنامه اقدام کرده اند.

با توجه به محدودیت فروش برای دارندگان سهام تا ۲۰هزار سهم که مجاز به فروش حداکثر ۲هزار سهم و دارندگان سهام بیش از ۲۰هزار سهم که مجاز به فروش حداکثر ۱۰درصد موجودی سهام است. بر این اساس ضروری است کارگزاران نسبت به کنترل تعداد سهام قابل فروش توسط هر کد معاملاتی مطابق محدودیت فوق اقدام کنند. خاطرنشان می شود؛ در صورت عدم رعایت محدودیت فوق به سفارشات مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت آن بر عهده کارگزاران است.

منبع

SENA

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا