انرژی

سعیدی:‌ وزیر نفت درباره اختلاس در بدنه این وزارتخانه به مردم توضیح دهد

نماینده مردم مبارکه در مجلس خواستار ارائه توضیح وزیر نفت درباره اختلاس در بدنه این وزارتخانه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، زهرا سعیدی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس به وزیر نفت گفت: تمامی نهادهای ذیربط باید تلاش کنند تا ابعاد حادثه دردناک نفتکش سانچی مشخص شود و وزیر نفت باید کم‌کاری در این وزارتخانه را بر عهده بگیرد نه اینکه از زیر بار آن شانه خالی کند. در این چند روز وقوع حادثه خبری از وزیر نفت نبود،آقای زنگنه کجاست که درباره این اتفاق توضیح دهد؟

وی افزود: وزیر نفت باید درباره اختلاس صورت گرفته در بدنه این وزارتخانه به مردم توضیح دهد، وزیر باید توضیح دهد که آیا این موضوع مطرح شده در رسانه‌ها صحیح بوده؟ چگونه می‌شود که چنین اختلاسی در این وزارتخانه رخ دهد و وزیر توضیح شفافی به مردم ندهد؟

همچنین بخوانید

نماینده مردم مبارکه درمجلس ادامه داد: وزارت نفت در کوچکترین ملاحظات و مسائل می‌گوید پول ندارد و مواد مورد نیاز پلی‌اکلیل را از پالایشگاه علیرغم مذاکرات اختصاص نمی‌دهد، چگونه می‌شود که مدیری در این وزارتخانه تا این سقف اختلاس می‌کند؟

سعیدی‌ در تذکری به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: نمی‌توان با این روش سیستم وزارت آموزش و پرورش را هدایت کرد و وزیر باید برای انتخاب افراد در حوزه وزارت آموزش و پرورش تصمیم‌گیری جدی کند.

وی افزود: می‌گویند نماینده در کار اجرایی دخالت می‌کند، دو سال است که آموزش و پرورش مبارکه معاون ندارد و یک رئیس گذاشته که ۶ شهر پرجمعیت را باید اداره کند، اما برای انتخاب معاون پاسخی داده نمی‌شود.

نماینده مردم مبارکه درمجلس با تاکید بر ضرورت تحقق هر چه سریعتر طرح احیای زاینده رود، خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان شد و ابراز امیدواری کرد که توصیه‌های مقام معظم رهبری در اجلاس مجالس کشورهای اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا