بانکبانک و بیمه

شفاف سازی صورت های مالی ۹ ماهه بانک کارآفرین

بانک کارآفرین با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه نسبت به آخرین تغییر و تحولات مالی این شرکت شفاف سازی انجام داد.

به گزارش آرمان اقتصادی، بانک کارآفرین با اعلام اطلاعات و صورت‌های مالی حسابرسی نشده میان دوره‌ای ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۶ اعلام کرد: در دوره یاد شده مبلغ ۴۵۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال سود خالص کسب شده  و بر این اساس مبلغ ۵۴ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

گفتنی است این شرکت که با سرمایه معادل ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بازار سهام حضور دارد بر مبنای آمار های منتشر شده در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ ۱۵۰ ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود، که در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم ۲۰۳ ریال سود محقق کرد.

در ادامه با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ ۳ هزار و ۳۱۱ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های این شرکت منظور شد.

درآمد تسهیلات اعطایی

افزون بر این نگاهی به اطلاعات صورت های مالی منتشر شده بانک کارآفرین در آذر ماه مشخص می کند که این بانک یک هزار و ۵۰۴ میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال درآمد از تسهیلات اعطایی کسب کرده است.

همچنین جمع درآمد تسهیلات اعطایی از ابتدای سال مالی تا پایان ماه جاری بانک کارآفرین ۱۳ هزار و ۴۶۴ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال اعلام شده است.

سپرده های سرمایه گذاری

از سویی دیگر، «وکار» سود سپرده های سرمایه گذاری در ماه گذشته را یک هزار و ۵۰۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

گفتنی است جمع سود سپرده های سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان ماه جاری نیز ۱۳ هزار و ۹۵ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال محاسبه شده است.

همچنین این بانک اعلام کرده است مانده اول ماه تسهیلات ۱۰۷ هزار و ۶۹۴ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال بوده و در یک ماهه گذشته ۲۴ هزار و ۴۰۴ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال تسهیلات اعطا کرده است.

تسهیلات وصول

این گزارش شفاف سازی مالی می افزاید: در همین دوره ۲۵ هزار و ۴۱۷ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال تسهیلات وصول شده است.

شایان ذکر است در ابتدای آذر ماه ۱۲۹ هزار و ۷۲۴ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال مانده سپرده های سرمایه گذاری بوده است. در پایان ماه گذشته مانده سپرده های سرمایه گذاری ۱۳۲ هزار و ۷۶۸ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال اعلام شده است.

آخرین اطلاعات مالی

این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک کارآفرین که با نماد «وکار» در بازار اول «تابلوی اصلی» بورس فعال است متوقف و خرید و فروش روی سهام این شرکت انجام نمی شود.

همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی ۲۵.۳۲ مرتبه و «EPS» آن نیز ۱۰۶ ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

سهامداران عمده

 بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک کارآفرین، شامل «سرمایه گذاری صباتامین با ۸.۹۱۰ درصد، بیمه کارآفرین با ۷.۵۷۰ درصد، شخص حقیقی با ۵ درصد، ایده گستر دور اندیش با ۴.۹۹۰ درصد و مهرآفرینان دوران با ۴.۹۹۰ درصد» است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا