انرژی

آغاز به کار پخش مویرگی ایرانول در استان آذربایجان شرقی

مراسم آغاز به کار پخش مویرگی و تقدیر از اتو سرویسکاران برتر استان آذربایجان شرقی با حضور مهندس اسحاقی مدیرعامل ، افضلی قائم مقام و معاون تولید و بهره برداری ، بهروزی معاون اجرایی ، کاظمی مدیر بازاریابی، فروش و صادرات ، حریری معاون و رییس عملیات فروش شرکت نفت ایرانول و جلیلی رئیس اتحادیه روغن فروشان استان آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مهندس اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه کشتی سانچی و آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده آن عزیزان سفر کرده، درمورد برنامه و پروژه های اجراشده و همچنین برنامه های پیش رو شرکت نفت ایرانول، سخنانی بیان کرد .

در ادامه این مراسم محمد پور عبدالله عامل فروش ایرانول در استان آذربایجان شرقی توضیحاتی در مورد فروش مویرگی در این استان و طرح ویژه فروش ایرانول برای اتوسرویس کاران استان سخنانی بیان کرد.

همچنین بخوانید

در ادامه جلیلی رئیس اتحادیه روغن فروشان استان آذربایجان شرقی نیز ضمن تشکر از اقدامات ایرانول در بازار، خواستار حمایت اتوسرویس کاران استان از تولید روغن موتورهای داخلی به ویژه ایرانول شد.

همچنین در این مراسم دستمردی رئیس فروش مویرگی ایرانول نیز در مورد اصول روانکاری در خودرو مواردی بیان کرد و درادامه در موردسیاست فروش مویرگی و اقداماتی که در جهت بهبود وضعیت بازار درحال انجام است توضیحاتی ارائه داد.

مهندس کاظمی مدیر بازاریابی ، فروش و صادرات شرکت نفت ایرانول از دیگر سخنرانان این مراسم بود که در خصوص برنامه های واحد فروش به خصوص واحد فروش مویرگی سخنانی بیان کرد .

وی در ادامه از فروش مویرگی در برخی استان ها و آغاز فروش مویرگی در استان آذربایجان شرقی خبر داد.کاظمی همچنین در ادامه ضمن بیان سیاست های آتی واحد فروش بر تولید محصولات با کیفیت داخلی تاکید کرد .

سردار آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز مهمان ویژه همایش بودکه لحظاتی را در مورد حمایت و برنامه های باشگاه تراکتور سازی سخن گفت.

اجرای مذهبی امید معنوی و تقدیم اشعاری به جانباختگان حادثه دلخراش نفتکش سانچی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است ؛ در پایان این مراسم از ۱۰ نفر از اتوسرویس کاران برتر استان آذربایجان شرقی آقایان حسین پاشایی، علیرضا خسرو شاهی، مقصود خدا بخش، سعید مردانی، اصغر بابایی، حاج علی عطری، محمد سیامک نیا، اصغر مقنی، علی حیدری و اصغر صمدی با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد

منبع
روابط عمومی ایرانول

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا