خودروصنعت، معدن، تجارت

کارمانیا، دوره پیشرفته ترمیم بدنه خودرو برگزار می‌کند

دوره پیشرفته دستگاههای مدرن ترمیم بدنه خودرو و آموزش صافکاری بدون رنگ با همکاری شرکت کاوش خودرو و خودروسازی کارمانیا برگزار می‌شود.

به گزارش آرمان اقتصادی، دوره پیشرفته معرفی ابزارها و دستگاههای مدرن ترمیم بدنه خودرو و آموزش صافکاری بدون رنگ (PDR) با همکاری شرکت کاوش خودرو نماینده انحصاری شرکت Betag Innovation سوئیس و شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار خواهد شد.

این دوره توسط مدرسین سوئیسی و با شرکت نمایندگان دو شرکت در محل سالن صافکاری و نقاشی تعمیرگاه مرکزی کارمانیا در تاریخ۲۵ دی ماه به مدت ۴ روز برپا می‌شود.

شرکت سوئیسی Betag Innovation  در سال ۲۰۰۱ با هدف ارتقاء کیفیت دستگاهها و دقت و سرعت عمل فرآیند صافکاری بدنه خودرو تاسیس شد و در حال حاضر با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری حرفه ای در این زمینه فعالیت و با بسیاری از شرکتهای مطرح خودروساز در دنیا و نیز شرکتهای بیمه همکاری می‌کند.

این شرکت تنها تولید کننده دستگاه های فوق پیشرفته T-Hotbox برای ترمیم فرورفتگی ها و تگرگ خوردگی های بدنه خودرو به صورت کاملا بی رنگ و بدون نیاز به باز و بسته کردن قسمت های آسیب دیده در کمترین زمان است.

این دستگاه با استفاده از کانکتورهای مختلف برای باز کردن پیچ ها و مهره های فرسوده، در آوردن شیشه خودرو، مقاوم سازی بدنه خودرو و … نیز به کار می رود.

سیستم های صافکاری آلومینیوم، صافکاری با سیستم چسب مخصوص، ابزارهای کامل صافکاری، سیستم جوش نقطه-ای، ابزارهای ترمیم و جوش فایبرگلس و … از محصولات دیگر این کمپانی است.

شرکت کاوش خودرو تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت BETAG Innovation سوئیس و عرضه کننده تمام محصولات این شرکت برای صافکاری و ترمیم بدنه خودرو با بدنه های فلزی و آلومینیومی، جوش فایبرگلس، صافکاری بی رنگ و … ، دوره پیشرفته معرفی ابزارها و دستگاههای مدرن ترمیم بدنه خودرو و آموزش صافکاری بدون رنگ (PDR) را توسط مدرسین سوئیسی با همکاری شرکت خودروسازی کارمانیا و با شرکت نمایندگان دو شرکت در محل سالن صافکاری و نقاشی تعمیرگاه مرکزی کارمانیا برگزار می‌کند.

02

03

04

05

برای مشاهده تصاویر و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا