انرژی

گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی به جامعه استرس وارد می‌کند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که آسان ترین کار برای دولت آن است که قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است را گران کند، گفت: یعنی هیچ راهی برای دولت نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: گران شدن بنزین و حامل‌های انرژی هیچ سودی برای کشور ندارد و فقط به جامعه استرس وارد می‌کند و موجب گرانی و افزایش قیمت سایر محصولات می‌شود.

وی افزود: دولت اصرار دارد تا افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در مجلس مصوب شود تا یک منبع درآمدی برای خود به وجود آورد اما نمایندگان با این ایده مخالف هستند زیرا اکنون افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح کشور نیست.

همچنین بخوانید

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت باید راه‌های مختلف را برای کسب درآمد بررسی کند. یعنی هیچ راهی نیست و فقط مانده که بنزین را گران کند؟

ناصری نژاد عنوان کرد: آسان ترین کار برای دولت آن است که قیمت بنزین و حامل‌های انرژی را که نیاز اولیه قشر متوسط و پایین جامعه است را گران کند. راه های دیگری است که می توان با صحبت کردن و بررسی به آنها رسید.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با بحث افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی مخالف هستیم و قطعا به این موضوع در مجلس رای نخواهیم داد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا