بانکبانک و بیمه

نگاه ویژه‌ مجلس به پست بانک ایران


علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در اولین گردهمائی شوراهای بخش، دهیاران و مسئولان باجه های خدمات بانکی پست بانک شهرری اظهارداشت: مجلس نگاه ویژه‌ای به پست بانک ایران دارد و تلاش می‌کند نقش آن را در اشتغال زائی روستائی و طرح های ملی پررنگ تر کند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، وی درادامه ضمن بیان مطلب فوق گفت: این بانک ابزار پیشبرد اشتغال روستائی است و بعنوان بانک عامل صندوق توسعه ملی در ایجاد کارآفرینی، اشتغال و توسعه روستائی گام‌های اساسی برداشته است.
وی با اشاره به سیاست های اعطای تسهیلات به مشاغل درروستاها و شهرهای کوچک افزود: هدف از این مهم ایجاد اشتغال پایدار و رونق صنایع تبدیلی و وابسته روستائی است (بعنوان مثال افزایش نهاده های کشاورزی) که پست بانک باید توانمندی خود را برای انجام این مأموریت مهم بیش از پیش ارتقاء دهد.
محجوب در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت روان‌سازی و تسهیل در امر اعطای تسهیلات اشتغالزایی توسط پست‌بانک به متقاضیان عنوان کرد: هدف مجلس شورای اسلامی برای حمایت از این بانک درراستای اشتغال روستائی است تا بتواند با یک سیستم اعتباربخشی در جهت توسعه روستائی گام‌های اساسی برداشته و بانک برتر در اشتغال‌زائی و توسعه و آبادانی روستاها باشد.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات درپایان از اقدامات و فعالیت های پست بانک ایران تقدیر و تجلیل نمود و اظهارداشت: انسجام منابع سرگردان در روستاهای کشور در این بانک می‌تواند در توسعه روستائی نقش اساسی ایفا کند. براین اسا همکاری و حمایت دستگاه های مرتبط با حوزه روستائی با پست بانک از شروط اصلی موفقیت آن در مناطق کم برخوردار است.
 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا