تجارتصنعت، معدن، تجارت

«همایش معرفی فرصت‌های مشارکت ایران در بازسازی عراق»

به همت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود:

«همایش معرفی فرصت‌های مشارکت جمهوری اسلامی ایران در بازسازی عراق» با حضور خسروتاج، معاون صادراتی وزیر صنعت و ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران و آل‌اسحاق رئیس اتاق مشترک ایران و عراق و مشارکت  نمایندگان دستگاه‌های مرتبط در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران،  ابراهیم محمدرضازاده، دبیر میز عراق و رایزن سابق ایران در این کشور، با اعلام این خبر افزود: این همایش با معرفی فرصت‌های جدید بازار عراق در زمینه‌های خدمات فنی و مهندسی، تأمین کالا و مایحتاج ضروری، بازسازی صنایع و مشارکت صنعتی با دولت عراق در روند بازسازی این کشور برگزار خواهد شد.

 

همچنین بخوانید

رضازاده اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط مانند ستاد توسعۀ اقتصادی ایران و عراق، نهاد ریاست جمهوری، اتاق مشترک ایران و عراق، وزارت امورخارجه، وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی، سازمان استاندارد، نمایندگان بانک‌ها، رایزنان دو کشور و دیگر سازمان‌های مربوطه در این رویداد حضور فعال خواهند داشت.

 

وی در خصوص نحوۀ حضور در این همایش گفت: «همایش معرفی فرصت‌های مشارکت ایران در بازسازی عراق» روز شنبه ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد همچنین علاقمندان صادرکنندگان، پیمانکاران دارای رتبه، و ذینفعان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی dmr.ir  ثبت نام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا