صنعت، معدن، تجارتمعدن

فردا ایمیدرو میزبان جلسه پرسش و پاسخ فراخوان بلوک های اکتشافی

فردا سه شنبه به منظور اطلاع رسانی هرچه بهتر برای متقاضیان سرمایه گذاری در ۱۵ بلوک واقع شده در پهنه آباده – جازموریان، جلسه پرسش و پاسخ در محل همایش های ایمیدرو برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این جلسه که با حضور کارشناسان حوزه مالی و اکتشاف ایمیدرو برگزار می شود؛ توضیحاتی در خصوص بلوک های واقع شده در این پهنه ارایه خواهد شد و متقاضیان سرمایه گذاری می توانند سوالات خود را در این جلسه مطرح نمایند.

این جلسه ساعت ۹ تا ۱۱ در طبقه دوم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی واقع در ابتدای خیابان سپهد قرنی برگزار می شود.

همچنین بخوانید

این فراخوان که در واقع از نخستین دستاوردهای برنامه اکتشاف ایمیدرو در سطح ۲۵۰هزار کیلومتر مربع از مساحت کشور رونمایی می کند، در جهت جذب سرمایه برای مشارکت در اکتشاف و بهره برداری از بلوک های پانزده گانه پهنه اکتشافی آباده-جازموریان است. در این پهنه ها ۵ هزار کیلومتر مربع به عنوان مناطق امید بخش معرفی شده است که دارای پتانسیل مواد معدنی همچون آهن، کرومیت، طلا، مس و سرب و روی برای اکتشاف و سپس بهره برداری هستند.

بلوک های یاد شده در استان های فارس (۲ بلوک)، کرمان (۶ بلوک)، هرمزگان (یک بلوک) کرمان- هرمزگان (۵ بلوک) و کرمان-یزد (یک بلوک) واقع شده اند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا