بانکبانک و بیمه

مزیت رقابتی خدمات بانکداری الکترونیک


عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: وجود کارکنانی جوان، مستعدد و متخصص فضای جدیدی در خدمات بانکداری الکترونیک و رقابت در شبکه بانکی کشور ایجاد کرده است.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، عیسی امامی عضو هیات مدیره به همراه یوسف نجدی مدیر امور استان ها طی سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شعب و دوایر ستادی بازدید کردند.

امامی در بازدید از شعب این استان ضمن بررسی آمار و عملکرد در حوزه منابع جذب شده، کاهش مطالبات و کنترل مصارف اظهارداشت: خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران در زمینه بانکداری الکترونیک بسیار منحصر به فرد است و نخستین بانکی به شمار می رود که سامانه افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین را در کنار سایر خدمات بانکداری مدرن ارائه داده است.
وی افزود: کارکنان بانک با بهره گیری از این امکانات، پتانسیل های موجود و مزیت های رقابتی در طرح های تسهیلاتی، می توانند سهم بیشتری از بازارهای هدف را تصاحب نمایند تا با جذب منابع بیشتر، افراد بی شماری از خدمات قرض الحسنه این سازمان استفاده کنند.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: شناخت فضای اقتصادی جامعه و تسلط بر منابع مالی، این فرصت را در اختیار مسئول شعبه قرار خواهد داد که با نگاهی باز به شناسایی جامعه هدف خود بپردازد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها به بررسی آمار و عملکرد شعب پرداخت و با بازدید از دفاتر کمیته راهبردی و بازاریابی شعب، راهکارهای ضروری برای تحقق اهداف تدوین شده در فرصت باقی مانده از سال را بیان داشت.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا