بانکبانک و بیمه

فروش املاک مازاد در دستور کار بانک مهر اقتصاد


معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد گفت: فروش املاک مازاد جزو برنامه های اصلی این معاونت می باشد و همه باید در جهت تحقق اهداف سازمان، با همدلی و هم افزایی تلاش کنیم.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، معاون پشتیبانی و مهندسی بانک مهر اقتصاد از پروژه در حال احداث شعبه ولیعصر(عج) تبریز بازدید کرد.

محمد اکبری – معاونت پشتیبانی و مهندسی بانک – در بازدید از پروژه ی شعبه ولیعصر (عج) تبریز گفت: فروش املاک مازاد جزو برنامه های اصلی این معاونت می باشد و همه باید در جهت تحقق اهداف سازمان، با همدلی و هم افزایی تلاش کنیم.

معاون پشتیبانی و مهندسی ابراز داشت: خرید ملک برای شعب استیجاری از محل فروش املاک مازاد و سایر دارائیهای راکد بانک از دیگر برنامه های این معاونت است.
وی ضمن تاکید بر فروش به موقع املاک مازاد و استفاده بهینه از این منابع در طرح ارتقاء سودآوری، تصریح کرد:  در چند سال اخیر عملکرد مناسبی در این حوزه داشتیم اما با همت و تلاش همکاران، می توان بهتر از گذشته عمل کرد و قطعاً به گردش درآوردن منابع راکد می تواند سود مناسبی را عاید بانک نماید.
اکبری در ادامه افزود: نگهداری املاک و دارائیهای مازاد برخلاف مقررات و بخشنامه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می باشد و بانک مهر اقتصاد نیز مانند سایر بانکها در تلاش است بخشنامه های مذکور را به نحو احسن اجرا نماید.
معاون پشتیبانی و مهندسی در پایان از تلاش و همّت همه مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد تا با یاری خداوند متعال، بانک در تحقق اهداف مورد نظر موفق باشد و بتواند در مقطع کنونی نقش سازنده ای در اقتصاد کشور ایفاء نماید.
امیر بهبودی – رئیس اداره امور شعب استان – نیز در ادامه گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات اصلی استان آذربایجان شرقی شعب استیجاری است که هزینه های زیادی بر استان تحمیل می کند که انشاالله در تلاش هستیم با فروش املاک مازاد و تملیکی برای شعب مذکور، ساختمان جدیدی خریداری نمائیم. 
گفتنی است معاون پشتیبانی و مهندسی بانک به همراه جمعی از مدیران از شعب هشترود، ولیعصر (عج) تبریز و فجر بازدید بعمل آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا