بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آپ؛ دوستدار محیط زیست

آپ به عنوان استارتاپی سبز و دوستدار محیط زیست، در جهت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود، علاوه بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست فعالیت داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت،  در سال‌های اخیر موعد پاییز و زمستان آلودگی هوا بدل به معضل اصلی تهران می‌شود. تعداد زیاد خودرو و کارخانه‌های اطراف تهران سبب‌ساز وضعیتی شده‌اند که نفس کشیدن در نیمه دوم سال در بیشتر روزها برای شهروندان سخت می‌شود. آمارها حاکی از آن است که پاییز ۹۶ آلوده‌تر از پاییز ۹۵ بوده است.

در بسیاری از کلانشهرها از جمله تهران اعمال طرح تردد خودروها (به صورت زوج و فرد)، توقف فروش طرح ترافیک روزانه، تعطیلی مدارس ابتدایی، توقف فعالیت‌های عمرانی و … طی روزهای آلوده سال اجرا می‌شود. آلودگی محیط زیست به ویژه هوای شهرهای بزرگ جهان به چالشی بزرگ برای مسئولان تبدیل شده است. کارشناسان اعتقاد دارند سامان بخشی به وضعیت تولید و تردد خودروها، فعالیت تاسیسات بزرگ صنعتی واتخاذ سیاست هایی در زمینه گسترش منابع تولید انرژی پاک می‌تواند در کاهش آلودگی شهر بسیار موثر باشد. در همین راستا موضوع آلودگی هوا مثل بسیاری از موضوعات دیگر می‌تواند با کمک تکنولوژی پیشرفت کند.

شرکت آسان پرداخت پرشین همواره با ارائه خدمات نوین پرداخت به کاهش مصرف کاغذ، قطع درختان، کاهش سفرهای درون شهری، کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا و همچنین حذف هزینه چاپ اسکناس، تلاش می‌کند زندگی را روز به روز برای مردم آسان‌تر کند. پرداخت الکترونیک از یک سو با حذف عملیات چاپ اسکناس، اوراق بهادار و قبوض، به کمتر شدن قطع درختان و حفظ منابع طبیعی کمک می‌کند و از سوی دیگر با کاهش سفرهای درون شهری از ترافیک و آلودگی هوا می‌کاهد. انجام بیش از ۸ میلیون تراکنش موفق روزانه توسط کاربران شرکت آسان پرداخت نقش بسزایی در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی دارد. اپلیکیشن آپ در حالی یکه‌تاز پرداخت موبایلی کشور است که با توجه به خدمات و سرویس‌هایی که روی این اپ ارائه می‌شود، از کامل‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های کشور به‌شمار می‌رود. از مهم‌ترین خدماتی که توسط این اپلیکشن ارائه می‌شود می‌توان به خرید بلیت قطار، بیمه‌نامه شخص ثالث اتومبیل، خرید شارژ برای سیم‌کارت‌های اعتباری تمامی اپراتورها، خرید و تمدید انواع سرویس اینترنت، سرویس کارت به کارت، واریز وجه به حساب موسسه‌های خیریه، سرویس تله‌پرداز (پرداخت بدون کارت)، خدمات خودرو و … اشاره کرد.

گفتنی است، آپ به عنوان استارتاپی سبز و دوستدار محیط زیست، در جهت ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی خود، علاوه بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در حوزه‌های مشارکتی همچون فعالیت‌های حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت از موسسات خیریه، حمایت از جوامع علمی، اشتغال‌زایی و کار آفرینی در حوزه پرداخت الکترونیک همواره پیشگام بوده است و در جهت حساس کردن افکار عمومی و جامعه میلیونی کاربران آپ تلاش داشته تا هموطنان را در مورد توجه به مسایل اجتماعی و در کنار آن رفع معضلات زیست محیطی تشویق کند.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا