امور زیربناییراه و ساختمان

مدیرعامل‌ شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، شهرام آدم‌نژاد را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

همچنین بخوانید

‌به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، عباس آخوندی‌ با صدور حکمی شهرام آدم‌نژاد را به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) منصوب کرد.

در ‌حکم وزیر راه و شهرسازی‌، بر وضع و اجرای مقررات به منظور افزایش ایمنی، رفاه، بهبود کیفیت خدمات و حفاظت از حقوق شهروندان، ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)‌ و شفافیت و استقرار نظام رقابت در همه حوزه‌های مأموریت آن شرکت، تأکید شده است.

توسعه و مدرن سازی فرودگاه امام خمینی(ره)، افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌ شده،‌ جذب فناوری‌های جدید و ارتقای فناوری‌های موجود و همچنین آموزش و توسعه نیروی انسانی در فرودگاه امام خمینی (ره) در حوزه‌های عمومی و خصوصی، از دیگر موارد مورد تأکید آخوندی در این حکم است.

برنامه‌ریزی دقیق و تأمین منابع لازم برای دسترسی به آن‌ها و به موقعیت مورد انتظار این فرودگاه در شبکه فرودگاه‌های منطقه‌ و استفاده از فناوری‌ اطلاعات در فرودگاه، سهولت دسترسی شهروندان و مسافران به اطلاعات و به خدمات و همچنین خدمات دسترسی به شبکه اینترنت در فرودگاه و سایر خدمات مرتبط، از دیگر موارد مورد تأکید آخوندی در این حکم است.

بنابراین گزارش شهرام آدم‌نژاد ‌پیش از ‌این‌ معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و همچنین رئیس‌ کارگروه سامانه نظارت و پایش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومی‌ بود‌.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا