خودروصنعت، معدن، تجارت

صادرات ۶۰۰دستگاه اتوبوس به روسیه

یک شرکت خودرو ساز ایرانی با شرکت در مناقصه بین المللی برنده صادرات ۶۰۰ دستگاه اتوبوس به سوریه شد.

به گزارش آرمان اقتصادی هم اکنون شرکت شهاب خودرو نسبت به عرضه و نمایش اتوبوس گاز سوز با استاندارد آلایندگی یورو ۶ با موتور بنز ودر صد بالایی از تولید داخلی و بومی سازی اقدام کرده و این محصول را در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش گذاشته است.

همچنین بخوانید

این شرکت تفاهمنامه ای با شرکت بهینه سازی مصرف سوخت برای جایگزینی ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس سی ان جی و جایگزینی با اتوبوس های دیزل منعقد کرده است.

شرکت شهاب خودرو توانسته قدم فراتر گذاشته و نسبت به معرفی اتوبوس تمام برقی شهری ابرخازنی با تکنولوژی روز دنیا اقدام و تاًثیر با اهمیتی در رفع آلودگی هوا بجای گذاشته و با انتخاب شریک تجاری، نسبت به تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی اقدام کند. همچنین شرکت شهاب خودرو توانست در مناقصه ۶۰۰دستگاه اتوبوس صادراتی به کشور سوریه در رقابت با شرکت های متعدد برنده شده و هم اکنون تمهیدات و اقدامات لازم در تامین و ارسال اتوبوس های مذکور به کشور سوریه در دست اقدام است.

شرکت شهاب خودرو در حضور پرنگ و مطلوب با تنوع محصولات قابل عرضه در پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری حضور یافته و نسبت به  معرفی اتوبوس ۱۲ متری شهری دیزل با موتور بنز و استاندارد آلایندگی Euro5+EEU اقدام و تولید انبوه آن در برنامه تولید این شرکت هدف گذاری شده است.

در این راستا، شهاب خودرو توانسته قدم را فراتر گذاشته و اتوبوس تمام برقی شهری ابرخازنی با تکنولوژی روز دنیا را با مشارکت شرکت سام سبز خودرو ایرانیان ، نمایندگی انحصاری شرکت بل کامون ماش از کشور بلاروس معرفی کند که تاًثیر بسیاری در توسعه پایدار صنعت اتوبوس سازی برقی در ایران با حفظ محیط زیست و رفع آلودگی هوا بجای  خواهد گذاشت . این شرکت با انتخاب شریک تجاری از کشور بلاروس ، به زودی نسبت به تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی ابر خازنی اقدام خواهد نمود که هم اکنون تمهیدات لازم اندیشیده و تشریفات اولیه و اقدامات ساختاری ،  انجام پذیرفته است .

شهاب خودرو همچنین در رقابت با شرکت های متعدد توانست در مناقصه ۶۰۰ دستگاه اتوبوس صادراتی به کشور سوریه برنده شود و هم اکنون تمهیدات و اقدامات لازم در تامین و ارسال اتوبوس های مذکور به سوریه در دست اقدام است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا