بانکبانک و بیمه

تقدیر از بانک دی در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی

در سومین کنفرانس ملی کارآفرینی که با حضور صاحبان بنگاه های اقتصادی، مقامات دولتی، بخش خصوصی و صدها کارآفرین با محوریت استقامت ملی و توسعه پایدار برگزار شد از بانک دی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از اداره روابط عمومی بانک دی، در سومین همایش ملی کارآفرینی که از سوی موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و با مشارکت گروه ایده برگزار شد، ضمن بررسی مسائل و مشکلات بنگاه های اقتصادی و کارآفرینان کشور، روش ها و راهکارهای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار بررسی شد.

تقدیر از  کارآفرینان برتر کشور و تشکیل نشست هایی با موضوع بررسی عواقب ناشی از بیکاری، جوانان و کار پایدار، مسئولان و اشتغال و نقش بخش خصوصی در اشتغال پایدار از دیگر برنامه های سومین کنفرانس ملی کار آفرینی بود که در آن علاوه بر کارآفرینان و فعالان اقتصادی، استادان دانشگاه ها نیز حضوری موثر داشتند.

میر محمد صادقی دبیر این همایش ایجاد اشتغال برای جوانان را از مسائل اصلی کشور دانست و افزود: امروز توسعه کارآفرینی به عنوان راهبرد ملی برای دستیابی به موفقیت اقتصادی و رفاه اجتماعی و همچنین کاهش ناهنجاری های جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

میرمحمد صادقی گفت: کارآفرینی و توسعه پایدار، اقتصاد و سرمایه گذاری، کارآفرینی و فناوری های نوین، کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک، کارآفرینی و دولت و قانون، کارآفرینی و آموزش و توانمندسازی و تجارب موفق در کارآفرینی مهم ترین اهداف برگزاری سومین کنفرانس ملی کار آفرینی بود.

الهام امین زاده دستیار پیشین رئیس جمهوری در امور شهروندی نیز در این کنفرانس گفت:در حال تغییر قانونی در معاونت حقوقی رئیس جمهوری هستیم تا سرمایه گذار خارجی بتواند بعد از این که تعهدات مالی و حقوقی خود را انجام داد؛ اصل و سود سرمایه خود را به کشور خود برگرداند.

وی اضافه کرد : یکی از قوانینی که دغدغه سرمایه گذار بوده بحث ممنوع الخروجی به خاطر بدهی مالیاتی است که براساس آن از خروج فردی که سرمایه فراوانی در کشور دارد به خاطر بدهی مالیاتی خیلی جزئی جلوگیری می شود.

حسین سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران نیز در این مراسم گفت: بخش خصوصی به لحاظ مالی، توان رقابت با بنگاه‌های دولتی و شبه‌ دولتی را ندارد.

گفتنی است سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و ضرورت رویکرد مدیریت اجتماعی در سال اقتصاد مقاومتی (تولید و اشتغال) و پس از برگزاری دو دوره کنفرانس کارآفرینی در سال های گذشته، برگزار شد. در پایان سومین کنفرانس ملی کارآفرینی در بخش تقدیر از کارآفرینان برتر کشور از محمدرضا قربانی مدیر عامل بانک دی با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا