بانکبانک و بیمه

۴ اولویت بانک مهر اقتصاد برای سود دهی

 


معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد گفت: امسال بانک۴اولویت را برای سوددهی مشخص کرده که این اولویتها شامل وصول مطالبات، مصرف بهینه، فروش املاک و گسترش سرویس های الکترونیکی است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ecoideal)، ایرج نیک اختر در نشست هم اندیشی مدیران و روسای شعب استان فارس گفت: در حال حاضر رقابت شدیدی بین بانک ها برای جذب مشتری وجود دارد از اینرو بنگاهی موفق است که با ارائه خدمات کاربردی و متنوع و ارتقاء ساختارهای ارتباطی خود، فرآیند پرداخت تسهیلات را در حداقل زمان ممکن به انجام رساند.

وی با اشاره به اهمیت فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتری، گفت: در سالجاری بانک ۴ اولویت را برای سود دهی  فعالیت های خود مشخص کرده که این اولویت ها شامل وصول مطالبات، مصرف بهینه، فروش املاک و گسترش سرویس های الکترونیکی است که همه باید در جهت اجرای این برنامه ها، تلاش کنند.
نیک اختر در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت به روز رسانی دانش شغلی کارکنان تاکید کرد و اظهار داشت: همه همکاران باید با مطالعه آخرین دستورالعمل ها، قراردادهای تسهیلاتی و خدمات جدید بانکداری ضمن افزایش اطلاعات حوزه کاری خود، پاسخگوی تقاضای مشتریان باشند.
وی با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری، بررسی تمکن مالی فرد متقاضی تسهیلات، پرداخت به موقع تسهیلات و نظارت بر مصرف آن در محل مناسب با نوع عقد، تصریح کرد: افزایش مطالبات غیر جاری، پیامدهای بسیار نامطلوبی برای بانک دارد و چنانچه به شکل صحیح، هوشمندانه و منطقی مدیریت نشود آثار  جبران ناپذیر و هزینه های گزافی بر بانک تحمیل می کند.
نیک اختر در پایان خاطر نشان کرد: همه کارکنان باید خود را به دانش روز بانکداری تجهیز کنند تا بتواند علاوه بر پاسخگویی صحیح و به موقع به سوالات و درخواست مشتریان، امین بانک و مشتریان باشند.
در ادامه، سعید ترابی ـ رئیس اداره امور شعب استان فارس ـ با ارائه گزارشی از عملکرد استان گفت: از سال ۱۳۹۴ به بعد میزان معوقات پرونده های کلان کاهش چشمگیری داشته که این امر نشانه افزایش تخصص همکاران در زمینه اعتبارات است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا