بانکبانک و بیمه

معارفه رییس اداره بانکداری شرکتی بانک دی


در جلسه معارفه رییس جدید اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک دی به نقش این اداره در تحکیم روابط بهینه ستاد و شعبه ها تاکید شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،در جلسه معاونت اعتبارات، نوروز ساقلی به عنوان سرپرست اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی بانک دی معرفی شد. در این جلسه داورپناه، معاون اعتبارات ضمن بیان سابقه روشن و خبرگی ایشان اظهار امیدواری کرد با حضور ساقلی بانکداری شرکتی و اختصاصی بیش از پیش در جهت ارزش آفرینی برای بانک دی گام بردارد.
بر اساس این گزارش، داورپناه در حاشیه این جلسه بر موضوعاتی از جمله مدیریت نقدینگی و سودآوری با رویکرد توجه به جریان ورودی و خروجی وجوه در سطح شعب و ستاد تاکید کرد. 
معاون اعتبارات بانک دی همچنین تمرکز بر عقد خرید دین را در راستای مصارف بهینه و کم ریسک، به عنوان بهترین ابزار تسهیلاتی فعلی خاطرنشان و بر اعطای تسهیلات بر مبنای گردش و میانگین حساب های ارزان قیمت تاکید کرد.
داورپناه  پیگیری طراحی و ارائه محصولات متنوع به مشتریان، گسترش خدمات بانکداری الکترونیک از جمله IPG  و نیز خدمات ارزی در  ماموریت بانکداری شرکتی و اختصاصی، اعطای تسهیلات کوتاه مدت و  عدم ورود به طرح های بلند مدت و گرایش به سمت تامین مالی واحدهای تولیدی را به عنوان سیاست و اهداف کلان اعتباری ضروری دانست.
معاون اعتبارات بانک دی همچنین با اشاره به اهمیت دقت در تکمیل صحیح پرونده ها در شعب و افزایش رضایت مندی مشتریان بر اجتناب از ریسک تمرکز در اعطای تسهیلات و اخذ وثایق ارزنده تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه به برنامه های آتی معاونت اعتبارات از جمله طرح جهادی وصول مطالبات با رویکرد بخشش جرایم تسهیلات گیرندگان و تلاش بانک برای تعیین تکلیف حداکثری مطالبات کلان در اداره وصول مطالبات پیش از ارجاع پرونده ها به واحد حقوقی پرداخته شد.
در پایان جلسه ساقلی، سرپرست جدید اداره بانکداری شرکتی و اختصاصی نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیران بانک به ایشان  یادآور شد  حضور بانکداری شرکتی و اختصاصی می تواند در جهت تسهیل امور مشتریان کلان و تحکیم ارتباط بهینه شعبه و ستاد نقش بسیار  پر رنگی داشته باشد. وی همچنین  اظهار امیدواری کرد با بهره گیری از کارشناسان جوان  و صاحب دانش و تخصص مسیر  رشد هموارتر شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا