بانکبانک و بیمه

مدیر عامل بانک دی: کسب افتخارات اخیر، نشان از شکوفایی و بالندگی دارد

در جلسه شورای مدیران مطرح شد:

مشاورین ارشد مدیرعامل در جلسه شورای مدیران معارفه شدند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، قربانی مدیر عامل بانک در این جلسه ضمن اشاره به موفقیت های اخیر بانک دی از جمله دریافت لوح تقدیر سومین کنفرانس ملی کارآفرینی، کسب رتبه دوم المپیاد بانکی در بین چهارده بانک خصوصی و موسسه اعتباری، انتخاب مدیر برتر روابط عمومی کشور از این بانک، انتخاب پژوهشگر برتر نظام بانکی از بانک دی و همچنین درخشش روابط عمومی بانک دی در سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و دریافت نشان ویژه خط کش طلایی نشان از رشد و شکوفایی و حرکت به سوی بالندگی  بانک دارد.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اقدامات اخیر هیئت مدیره از جمله اصلاح ساختار و تبدیل آن به ساختار چابک و فعال، ایجاد کمیته ها و کارگروه های فعال درراستای وصول مطالبات، تشکیل کمیته های حسابرسی ، ریسک، تطبیق و سایر کمیته ، تاکید و توجه به رعایت بهداشت اعتباری ، جذب منابع ارزان قیمت و اصلاح ترکیب سپرده ها گفت: این اقدامات پیامدهای بسیار خوبی برای بانک به همراه داشته است.
قربانی در این جلسه غلامحسین عرب حسن خانی را بعنوان مشاور مدیر عامل در طرح و توسعه، دکتر توحید اسدی را بعنوان مشاور مدیر عامل در امور اجرایی و دکتر شعبان مرادی یگان محله را بعنوان مشاور مدیر عامل در امور مالی معرفی نمود و گفت هر کدام از این عزیزان علاوه بر مدارک مرتبط و دانش بالا از سوابق و تخصص ارزشمندی در نظام بانکی برخوردارند و امیدواریم از تجربیات ارزشمند، پتانسیل و ظرفیت بالای ایشان در تحقق اهداف بانک بهره مند شویم.
در ادامه این جلسه حسن خوانی با اشاره به سوابق کاری خود در نظام بانکی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل هیئت مدیره، معاونین و مدیران بانک، گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف بانک برداشته شود. وی افزود: باید با همکاری هم تلاش کنیم که با برنامه ریزی استراتژیک و پیگیری اجرا و تحقق برنامه ها، بانک دی را بانکی بزرگ، مقتدر و شفاف در نظام بانکی معرفی کنیم.
اسدی نیز طی سخنانی با بیان اینکه بانک دی بعنوان یک سازمان یادگیرنده یک سازمان یاد دهنده هم هست گفت: امیدواریم بتوانیم با حضور در بانک دی ضمن تبادل تجربیات و بهره مندی از دانش همکاران ارزش آفرین بانک دی با انتقال تجربیاتی که در سال های طولانی خدمت در نظام بانکی آموخته ایم از تجربیات همکاران نیز برخوردار شویم. وی افزود: باید مدیریت اولویت ها، مدیریت صف و مدیریت تراز را در دستور کار قرار دهیم و در خصوص مباحثی همچون شفاف سازی، مبارزه با پولشویی و اتصال به شبکه بین المللی بانکی وظایف و مسئولیت های حرفه ای و سنگینی داریم که برای تحقق آن باید حرفه ای کار کنیم و با حرفه ای گرایی قطعا به سرمنزل مقصود خواهیم رسید.
مرادی نیز با بیان اینکه طی جلساتی که در بانک های مختلف و بانک مرکزی داشتیم اخبار خوبی نسبت به بانک دی وجود دارد گفت: از نگاه مخاطبین بیرونی آرامش خوبی در بانک دی حکم فرما شده و به بانک دی و تیم مدیریتی آن بسیار امیدوار هستند. وی افزود: بانک دی از اعتماد و اعتبار خوبی در جامعه برخوردار شده و ذی نفعان بانک حس خوبی نسبت به بانک دی دارند و معتقدند بانک دی با برنامه ریزی منسجم و منظم در حال حرکت رو به جلو است.
در پایان این جلسه احسان استادعلی نیز به عنوان سرپرست اداره مبارزه با پولشویی منصوب شد و حکم مسئولیت خود را از مدیرعامل بانک دریافت نمود.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا