بانکبانک و بیمه

شعبه بلوار ابوذر بانک قرض الحسنه مهر ایران بازگشایی شد

 

شعبه بلوار ابوذر استان تهران بانک قرض الحسنه مهر ایران پس از بازسازی، طی مراسمی با حضور اکبری مدیرعامل و توکلی عضو هیات مدیره بازگشایی شد.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری در آیین بازگشایی شعبه بلوار ابوذر با اشاره به لزوم ارتباط تنگاتنگ با مشتریان بیان داشت: مشتریان مهمترین منابع هر بانک می باشند و تردیدی نیست که شرط دستیابی به موفقیت، در گرو ارائه خدمات مطلوب و بهبود در تنوع محصولات بانکی برای جلب رضایت آنان است.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه ویژه ای به کیفیت خدمات به عنوان مهم ترین اصل پرداخت ها دارد و کارشناسان این بانک تلاش می کنند تا با طراحی خدمات الکترونیکی متنوع، بسیاری از فعالیت بانکی مورد نیاز مراجعین، از مرحله افتتاح حساب و درخواست تسهیلات تا سایر عملیات بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب ارائه دهند.

دکتر اکبری خدمت رسانی مناسب به مشتریان را شرط اول حیات و بقای هر مجموعه ای دانست و افزود: شعبه بلوار ابوذر با توجه به مراجعه تعداد بالای مشتریان و نیاز اشخاص حقیقی به ارائه خدمات قرض الحسنه در سطح کیفی بالاتر بازسازی شد و با توکل به خداوند متعال امید است من بعد همکاران بتوانند با قوه دوچندان در این شعبه به ترویج بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه اهتمام ورزند.

در ادامه، توکلی نیز ضمن تاکید به جایگاه بانکداری اسلامی در اقتصاد جامعه اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بانکی متعلق به تمامی اقشار مختلف مردم است و به همین منظور تلاش می کنیم تا با تجدید قوای مجدد و بازسازی برخی شعب، خدمات رسانی مناسب تری را به انجام برسانیم.

شایان ذکر است، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی و سلطانیان مدیرشعب استان تهران نیز در آیین گشاییش شعبه بلوار ابوذر جنوبی حضور داشتند.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا